Nová funkce: Detail zákazníka – Poznejte dokonale své zákazníky

Následující situaci zná zřejmě většina e-shopařů. Přijde čas, kdy budete chtít svůj prozákaznický přístup zlepšit na nejvyšší možnou úroveň. Najednou se začnete zajímat o to, kdo vlastně jsou vaši zákazníci. Ovšem e-shopová řešení jsou v tomto ohledu dosti omezená. Není divu, dělají dobře e-shopy, ne statistiky. Jak tedy poznat své zákazníky lépe a s minimální námahou?

Když řešíme informace o zákaznících, tak je zapotřebí si ujasnit, co chcete vlastně zjistit. Nejšpíše to budou následující otázky:

  • jak často u nás konkrétní zákazníci nakupují?
  • kolik u nás utratí peněz?
  • jaká je jejich skutečná hodnota?
  • jaké druhy plateb využili?
  • jaké druhy dopravy preferují?
  • nakupují přes týden nebo rádo utrácejí o víkendu?
  • nakupují během dne nebo po nocích?
  • skutečně přebírají zásilky?

Když najdeme odpovědi na tyto otázky, tak máme klíč k lépe cílenému marketingu. Tedy klíč k větším úsporám na reklamu, aby jste oslovili komkrétní zákazníky ve správný čas se správnou nabídkou.

Informace můžete využít nejen k efektivnějšímu plánování e-mailových kampaní, ale samozřejmě také i pro další zvyšování kvality zákaznického přístupu. Na základě získaných informací, můžete mimo jiné své zákazníky lépe selektovat, měnit cenovou politiku, specializovat nabídky apod..

Pro tyto účely máme v SHOPSTATS.cz novou funkci – detail zákazníka. Nemusíte již složitě lustovat zákazníka, prohlížet si jeho objednávky a historii. Náš systém vše dělá za vás. Projde všechny záznamy a poté vypíše v přehledných grafech:

 

 

Detail zákazníka naleznete v záložce „Zákazníci > Zákazníci“ zde již u každého zákazníka zjistíte vše potřebné 🙂

Věříme, že nová funkce je to, co vám ve vašich e-shopech chybělo a co dokážete ihned využít pro zlepšení nejen marketingových kampaní, ale také celkového prozákaznického přístupu.